نرم افزار مارولوس دیزاینر

معرفی دوره مارولوس دیزاینر و کلوتریدی

نرم افزارمارولوس دیزاینر، یکی از نرم افزارهای کاربردی گرایش پوشاک می‌باشد. این نرم افزار که در حوزه طراحی لباس کاربرد دارد، قابلیت‌های زیادی را در زمینه طراحی لباس در اختیار علاقه‌مندان و فعالان در این حوزه قرار می‌دهد .در این راستا تیم علمی- پژوهشی ادجوتکستایل در نظر دارد که به همکاری مرکز شتابدهنده ارزش آفرینان دوره 15 ساعته آموزش نرم افزار طراحی لباس مارولوس دیزاینر را برگزار کند. در ادامه به توضیح کامل این دوره پرداخته شده است.انیمیشن سه بعدی با مارولوس

مدرس دوره

مدرس این دوره خانم مهندس راضیه رحیمی فارغ التحصیل مهندسی نساجی گرایش پوشاک و یکی از مدرسان نرم افزار مارولوس دیزاینر در مرکز شتابدهنده ارزش آفرینان می‌باشد. برای مشاهده کارهایشان میتوانید به صفحه انیستاگرام ایشان به نشانی _hera_studio_ مراجعه کنید.

مباحث آموزشی دوره

دوره آموزش نرم افزار ماولوس دیزاینر تیم ادجوتکستایل در ده جلسه حدوداً یک و نیم ساعته برگزار می‌شود. در این دوره به مباحثی از جمله آشنایی با محیط نرم افزار، طراحی الگو قسمت‌های مختلف لباس، طراحی انواع البسه اعم از دامن، شلوار، پیراهن‌های زنانه، لباس ورزشی و …، آموزش نحوه سایزبندی و چیدمان الگوها، اضافه کردن طرح به پارچه، قرار دادن طرح چاپ دلخواه بر روی لباس، نحوه خروجی گیری از نرم افزار و ایجاد انیمیشن در محیط نرم افزار CLO Standalone ، پرداخته می‌شود.

نحوه برگزاری دوره

نحوه برگزاری این دوره به صورت آفلاین (ویدیو آموزشی) بوده که هر جلسه بعد از انجام تکالیف جلسه قبل و رفع اشکال، فیلم جلسه جدید در اختیار هنرجو قرار می‌گیرد. این روند سبب می‌شود که هنرجویان عزیز با مشکل تنظیم زمان برای حضور در کلاس مواجه نبوده و هر زمان که بخواهند بتوانند در جلسه آموزشی شرکت کنند. پس از اتمام جلسه آموزشی می‌توانند به صورت آنلاین با مدرس دوره ارتباط گرفته و سوالات و اشکالات خود را با ایشان مطرح کنند. همچنین هنرجو موظف است که پس از اتمام هر جلسه تکالیف مربوط به آن جلسه را به مدرس خود تحویل دهد و بعد از آن فیلم جلسه بعدی در اختیار ایشان قرار می‌گیرد.

هزینه و نحوه ثبت نام

هزینه برگزاری این دوره یک میلیون تومان بوده و در انتهای دوره مدرک معتبر به هنرجویان این دوره اعطا می‌شود. جهت ثبت نام در این دوره به صفحه اینستاگرام ادجوتکستایل یا آیدی تلگرام ما پیام بدید .